Bij de orthodontist van Tandheelkundig Centrum Amersfoort Vathorst hebben wij een klachtenregeling.

Kwaliteit, service, goede informatievoorziening en persoonlijke aandacht vinden we erg belangrijk. Daarom doen alle medewerkers van Tandheelkundig Centrum Amersfoort Vathorst hun uiterste best om iedereen de beste tandheelkundige zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat een patiënt ergens niet tevreden over is. Bespreek dit met ons en blijf er niet mee lopen. Zo helpt een ieder ons om de service nog meer te verbeteren!

Hoe kun je ons laten weten dat je niet tevreden bent?

  • In de eerste plaats door contact op te nemen met de medewerker om wie het gaat. Dit lost meestal al veel op.
  • Zijn er toch nog vragen of onduidelijkheden, vul dan het klachtenformulier in. U kunt het hier downloaden. Stuur het uitgeprinte en ingevulde formulier naar Tandheelkundig Centrum Amersfoort Vathorst, Angelinapolder 113C, 3825 LX,  Amersfoort.
  • Van onze office manager krijgt je eerst een ontvangstbericht. We streven ernaar om vervolgens binnen drie dagen contact met op te nemen. Onze officemanager kan ook een second opinion regelen bij één van onze andere tandartsen.

Als deze stappen er niet toe leiden dat een klacht is opgelost, kan men zich wenden tot de NMT. Tandheelkundig Centrum Amersfoort Vathorst is aangesloten bij de formele klachtenregeling voor zorginstellingen van deze beroepsorganisatie. Meer hierover leest u op de website van de NMT: www.tandartsennet.nl.

Frivista - TCA - orthodontie-027341